הרמטכ"ל לשעבר איזנקוט מצטרף לפוליטיקה: יתמודד ב"כחול לבן"

איתי גדסי No Comments on הרמטכ"ל לשעבר איזנקוט מצטרף לפוליטיקה: יתמודד ב"כחול לבן"

הרשימה המאוחדת של כחול לבן, תקווה חדשה ואיזנקוט תיקרא "המחנה הממלכתי". גנץ יוביל את הרשימה, סער במקום השני ואיזנקוט שלישי. הרמטכ"ל לשעבר צפוי לצרף לרשימה מועמדים נוספים מטעמו

איזנקוט צילום: פלאש 90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הרמטכ"ל לשעבר, רא"ל במיל' גדי איזנקוט הודיע הבוקר (ראשון) כי החליט להצטרף למפלגת "כחול לבן" בראשותו של גנץ. איזנקוט יוצב במקום השלישי ברשימה המאוחדת עם תקווה חדשה.

הרשימה המרכיבה את כחול לבן, תקווה חדשה ואיזנקוט תיקרא "המחנה הממלכתי". את הרשימה יוביל שר הביטחון ויו"ר כחול לבן בני גנץ, במקום השני יוצב שר המשפטים ויו״ר תקווה חדשה גדעון סער, ובמקום השלישי כאמור רא"ל במיל' גדי איזנקוט. גם סגן השר מתן כהנא צפוי לעזוב את ימינה ולהצטרף לרשימה.

במפלגה אומרים כי "האיחוד יהווה בסיס להקמת ממשלה ממלכתית, רחבה ויציבה שתביא לסיום המשבר הפוליטי המתמשך, לאיחוי הקרע בין חלקי החברה הישראלית ולקידום האינטרסים הלאומיים של מדינת ישראל בביטחון, בכלכלה, בביטחון הפנים ובחינוך".

במסגרת ההסכם שנחתם אמש (מוצ״ש), הוחלט כי מיד לאחר הבחירות יתחיל ״המחנה הממלכתי״ בהסדרת מוסדותיו ויקיים בחירות פנימיות דמוקרטיות לקראת הבחירות לכנסת ה-26.

הרמטכ״ל לשעבר איזנקוט צפוי לצרף לרשימת המחנה הממלכתי מועמדים נוספים אשר שמם יפורסם בקרוב.

ראש הממשלה, יאיר לפיד ברך: "‏שוחחתי הבוקר עם הרמטכ״ל לשעבר גדי איזנקוט ובירכתי אותו על הצטרפותו לפוליטיקה. איזנקוט הוא אדם טוב, חכם וערכי ואין לי ספק שיתרום רבות לחיים הציבוריים".

שר המשפטים, גדעון סער: "את גדי אייזנקוט הכרתי לראשונה – כמזכיר ממשלה בממשלתו ה-1 של אריאל שרון – כשהוא שרת כמזכיר צבאי לראש הממשלה, בתקופת האינתיפאדה ה-2. גדי הוא אדם ערכי, רציני, ישר, ממלכתי וציוני בכל רמ״ח אבריו, מחויב לבטחון ישראל ולחברה הישראלית. תוספת כוח איכותית למערכת הפוליטית ולמחנה הממלכתי".



0 תגובות